Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ad-Aware 2007 problem?


esd

Rekommendera Poster

Hej alla! Jag undrar om någon testat Ad-Aware 2007 om den funkar utan problem med uppdateringar eller om det är samma problem där som Ad-Aware SE personal?  Är inte så bra på engelska men tyckte mig förstå att det fanns problem även på Ad-Aware2007 när jag var inne på Lavasoft hemsida, samt att det är ute en ny betaversion 2008. Finns det något ytterligare gratisprogram som är jämförbart med Ad-Aware? Har även AVG-AntiSpywere men det är väl inte för Cookies och dold reklam som Ad-Aware? Tacksam för svar

Jag har 2007 och den fungerar jätte bra med uppdateringar och alltsmile.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BillyDeKid

Hej alla! Jag undrar om någon testat Ad-Aware 2007 om den funkar utan problem med uppdateringar eller om det är samma problem där som Ad-Aware SE personal?  Är inte så bra på engelska men tyckte mig förstå att det fanns problem även på Ad-Aware2007 när jag var inne på Lavasoft hemsida, samt att det är ute en ny betaversion 2008. Finns det något ytterligare gratisprogram som är jämförbart med Ad-Aware? Har även AVG-AntiSpywere men det är väl inte för Cookies och dold reklam som Ad-Aware? Tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ad-aware är inte särskilt bra längre, det hänger inte med i utvecklingen av alla otrevliga annons- och spionprogram. AVG Anti-Spyware har väl nu upphört som sjävständig produkt.
SUPERAntiSpyware är det som jag brukar rekommendera för tillfället.
http://ceblstockholm.googlepages.com/home

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ad-aware är, enligt mig, ärligt talat bara sk*t sedan 2007-versionen kom ut.

Det du har läst om uppdateringarna stämmer... det är problem med dem.
Man får ibland testa uppdatera x antal gånger innan det vill sig.

Själv har jag bytt till SUPERAntiSpyware som är ett betydligt stabilare program. Det hittar samma saker som AdAware gör, men det låser sig inte och uppdateringarna går som smort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...