Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

liten rolig media spelar sak


steveez

Rekommendera Poster

Det är så att jag fick en sak av min svärmor som hon fick när hon skulle börja bäställa någomn tidning och hon kanske inte är så teknisk. Det var ett litet brunt kuvär och när jag öppna kom det ut en liten svart låda med fjärrkontroll och sladdar.
Jag hade ingen aning om vad det var för något men till min förvånging var det en liten media  spelare ja som alla dom där dyra man ser alla har nu hemma. fast den här var hårdvaru styrd inget op eller något sånt enkla menyer osv. satt och kolla lite i manualen och det stod att den kunde spela DivX, Xvid osv. men saken är att man måste antingen kopla in ett minnes kort(från typ en kamera) eller en USB HDD för själv grejen har ingen hårdisk. Jag oka inte ta fram min hårdisk men kom på att min mobil (N95) kan köras som USB minne. så jag tog och kopla in den och satte i min mobil och vips den hitta mobilen och jag kunde kolla mapar spela MP3 och till och med serien jag jag hade.

Denna pryl har jag nu i sovrummer och sitter och kollar på serier hela natten där jag bara hade 1:an 2:an  och 4:an älskar den totalt. Den är inte dyr häller får olika modeler från 200kr och uppåt. Jag säger en sak jag annvänder denna mer en mitt media center för det tar ingen tid att boota upp :P

Här har jag länk till den jag har det är nästan den :P

Det är värt att ta upp som lite billigare typ av media center en än för 12 000kr iaf :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...