Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bara en tanke


Attas

Rekommendera Poster

innocent.png Bara en tanke, eller kanske till och med ett förslag. Hade det inte gått att även sätta in datumet då respektive inlägg skrevs? Det förekommer ju ibland att det svaras på frågor som är gamla. Får det inte plats att "trycka" in inläggningsdatumet ovanför senaste inlägg? Som sagt, bara en tanke. rolleyes.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Datumet står ju ovanför varje inlägg. unsure.gif Eller var menar du att datumet ska skrivas ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta detta exempel:

http://pcforallasmart.idg.se/forum/thread.jsp?forumid=10&rootid=445720&key=

Detta skrevs 2005-10-14 och blev besvarat samma dag och dagen efter. Men det har också blivit besvarat 2006-02-04 samt 2008-03-24 bl.a. då av mig dumstrut.gif  . Det är ju lite dumt att svara på en fråga som är gammal, och har jag inte helt fel för mig så har du Pontus själv påpekat det i ett inslag att någon svarat på en gammal fråga och att problemet måste vara löst. Vad jag menar är att det ska stå när frågan skrevs första gången samt när den besvarades sist. Ta ovanstående ex.

09f11b42d1415970

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Ahaa! Nu förstår jag!  smile.png Du menar alltså att det ska framgå i listan både när en tråd skapades och när senaste inlägget skrevs.

Har inte tänkt på det förut, men det är kanske en bra idé. Är det fler som saknar den informationen i listorna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahaa! Nu förstår jag!  smile.png Du menar alltså att det ska framgå i listan både när en tråd skapades och när senaste inlägget skrevs.

biggrin.png biggrin.pngbiggrin.png  EXAKT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...