Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Itunes!


Hulda Svensson

Rekommendera Poster

Hulda Svensson

Tjenare!

 

Jag har installerat iTunes på min nya dator efter att jag ha städat upp och döpt om all musik till lättillgänlgigt namn på datorn.När jag installerade iTunes så har jag antagligen valt att iTunes skulle leta reda på titlarna på låtarna (som jag trodde var från datorn) Nu har jag allt i en röra och måste äändra alla 1400 låtar igen som jag vill ha dem.

Jag avinstallerade iTunes och hämtade det igen men den inställningsguiden kom inte fram när jag startade iTunes igen så jag kunde inte välja andra alternativet på hur filnamnen skulle hämtas.

Undrar nu om detta går att lösa.

Kan man ändra det efter programmet är installerat?

eller så är det inte helt borttaget från datorn när jag gjorde det via kontrollpanelen,hur kan jag göra för att programmet ska vara helt borta från datorn?

 

detta problemet kommer ju att återkomma varenda gången datorn formateras om jag skriver i alla namnen själv.

 

Jag är väldigt väldigt tacksam för hjälp!!

mvh henrik 951

{EN VACKER DAG KOMMER ALLTING VARA LIKA ENKELT SOM DELL MEN MED DELL ÄR DET EN VACKER DAG REDAN IDAG!!}

 

[inlägget ändrat 2007-05-17 09:15:37 av henrik 951]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hulda Svensson

Tjenare!

 

Ingen som vet?

 

Mvh Hulda Svensson

{EN VACKER DAG KOMMER ALLTING VARA LIKA ENKELT SOM DELL MEN MED DELL ÄR DET EN VACKER DAG REDAN IDAG!!}

 

[inlägget ändrat 2007-05-17 10:44:17 av Hulda Svensson]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...