Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Internet explorer 7.0 avslutas hela tiden?


robbie

Rekommendera Poster

kommer då och då upp meddelanden att Internet explorer 7.0 måste avslutas, vad är problemet?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan du inte få fram/se någon mer info?

 

kolla i loggboken, den finns under admin verktyg i kotrollpanelen

 

[inlägget ändrat 2007-05-10 13:28:00 av 927]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för meddelande som kommer up?

Om det är det som gör att man kan skicka felet till Microsoft så har jag några lösningar som jag har hittat när jag fått felet at browsern stängts ned.

 

Manage Add-ons..

Om du har en addon som man namn QUICKfind skall du ta bort denna den är en av orsakerna att IE7 stängs den.

 

Det andra problem är att IE7's flash player inte är kompatibel på många sites som har flash på sin site. Lösning installera den senaste flash player.

 

Nu är det inte säkert att detta är ditt problem, men detta var det som löste mina problem med IE7

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej jo det är tydligen nåt fel med flash står det i meddelandet, och sen skickar man ett felrapport till microsoft, men vart hämtar jag hem senaste flashern så den är kompatibel med ie7?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag installerade flashen från siten http://www.adobe.com/products/flashplayer/ ändå så fortsätter internet explorer att stängas ner då och då, vilket är rätt så irriterande. det visar sig att det fortfarande beror på något inläggfil som heter flash9.och nånting? vad ska man göra egentligen? takcsam för svar!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...