Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

BAK-filer


Argus

Rekommendera Poster

Jag fick för en tid sedan problem med mim internetuppkoppling i samband med installation av Internet Explorer 7. När det sedan löste sig dök det samma dag upp innehåll i min papperskorg som tidigare var tom. Där fanns då ett antal BAK-filer gällande Outlook Express, inkorg, utkorg och några av mina kontakter. Vad är detta och skall jag tömma papperskorgen eller återställa filerna?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hel Och Ren

 

Hej

 

Skapa en system återställnings punkt INNAN du tar bort dessa! Sedan kan du ju testa att ta bort dessa!

 

Skulle det bli någe knas så är det bara att ångra den senaste systemåterställningen! Eller jag kanske ska säga att du går tillbaks till den punkt du skapade OM det blir strul!

 

Teori är när man vet allt och ingenting fungerar.

Ha det!

Helren

Teori och praktik förenas när ingenting fungerar och ingen vet varför

AMD 939 2,25Ghz,2x512Mb i i Dual 800Mhz 400+120Gb,Nvidia 7600GT PCX

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En BAK-fil är en säkerhetskopierad fil (backup-fil) till något program. Om programmet fungerar utan problem kan du ta bort den om du vill. Du bör inte återställa filerna om programmet fungerar, eftersom du då installerar den gamla filen istället för den nu installerade. (Det är alltså den fil-varianten av programmet som fanns innan man gjorde någon förändring.)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...