Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Omstart Elements 4.0


Vimze

Rekommendera Poster

 

Hej Alla. Får meddelande varje gång jag startar dator om att jag måste startaom datorn för att uppdateringen skall fungera. Men de hjälper inte att göra detta. Har tömt Temp filen det hjälper inte heller5. Vad göra.

 

Kulan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Det var mycket på en gång Vimze eller Kulan och vad har "Omstart Elements 4.0" med saken att göra, det skriver du inget om, bara att du måste starta om, varje gång du startar burken och om någon uppdatering som ej funkar. Alltså vad är problemet? Vilken uppdatering och att tömma tempfilen bara så där, kan ju också få konsekvenser.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hej Alla. Problemet började efter en rekomenderad uppdatering av elements. Försöker man köra en ny uppdatering av elements så får man samma uppmaning om att starta om datorn. Hittade en tidigare fråga på forumet och då rekomenderades att tömma temp filen. Men det hjälpte inte mig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Har du support på programmet? Annars så får du väl avinstallera det och se om problemet försvinner och sedan installera på nytt och strunta i uppdateringen så länge. Om du tar bort filer i tempmappen så brukar dom ju hamna i papperskorgen och därifrån går det ju att återställa dom. Det kan ju även finnas en reparationsmöjlighet av Elements i "lägg till och ta bort program".

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...