Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

incredmail


banji

Rekommendera Poster

Hur i H.... tar man bort programmet incredmail har snart försökt allt, men varje gång jag startar datorn så finns det där hjälp någon???

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

vill ta bort programmet så är det väl bara att avinstallera men vill du fixa så att det inte inte ska starta med windows så finns det troligtvis en möjlighet att fixa till det i programmet. verktyg, inställningar kanske.

 

ett annt alt är ju ta bort "programmet" i msconfig>autostart

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hej

 

Annars så testa att ta bort det i felsäkertläge! Tryck F8 upprepade ggr under uppstart!

 

Ha det!

Helren

Det finns många som anser det vara förmer att hållas för mästare än att vara det

AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb

AMD Athlon 1,8Ghz, 256Mb Ram, 32Mb Geforce, 40Gb Hd

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

hej du tyvär så går det inte att avinstallera finns inte med på listan över program fast det finns där ändå det kommer ju upp varje gång som jag startar datorn har även testat det andra alternativet inget funkar...

nåt mer tips???

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pavilion 4179 .se

Skall finnas en dold fil som heter "IM" av incredimail.

Visa dolda filer ->Dokument and settings/Ägaren /Application Data/IM.Ta bort den.

 

Det går att ta bort IncrediMail i lägga till/ta bort.Men stäng av Incredimail först nere vid klockan.Högerklicka på IncrediMail ikonen -> stäng.

mvh max12

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

finns i lägg till/ta bort program och det finns ju möjlighet att välja om det ska starta med windows eller ej. det funkar hur som som helt för mej ändra där.

 

program försvann blixtsnabbt vid avinstallationen och under app data har jag ingen filer eller mapp som är ifrån dagens datum.

jag måste därför rek uppdatera eller installera om programmet och sen ta bort det

 

 

[inlägget ändrat 2005-11-04 22:20:08 av 927]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pavilion 4179 .se

" Inget skitprogram " 927 .

Använt IncrediMail i många år .

Men då skall man ha en betald version.

Finns bla att du kan se från servern inkommande e-post.Hämta hem/spärra endast de e-post som du vill.

(Bocka av starta IncrediMail vid uppstart - > Avancerad och kolla din inkommande e-post)

 

"Letter Creator" som följer med IncrediMail .Kan du göra egna trevliga och roliga e-post att skicka till vänner och bekanta.

 

 

mvh max12

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

men jag antog ju att banji gjort rätt sen så läste jag ditt inlägg som att det inte gick att ta bort det i lägg/till ta bort program, läste för fort.

alla program som man inte kan ta bort och ställa in är skitprogram

 

sen så tyckte jag att det va för mycke lull-lull i programmet för min del

 

[inlägget ändrat 2005-11-05 13:00:09 av 927]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tack tack för alla tips, men programmet är fortfarande kvar en skyltnsom säger komponenten gå ej att hitta installera om vilket jag försökt ett antal ggr men samma medelande kommer igen hela tiden puh...jag ger upp snart,nä föresten det ska inte få vinna fortsätter och testar olika alternativ.......

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...