Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Burns Pentium...


Copy Con^Z

Rekommendera Poster

Copy Con^Z

Ja just det, vill bara KLAGA lite, inte på någon speciell, bara avreagera mig. Den inbyggda "multibrännaren" till Mac suger fett! är det någon mer än jag som upplever den inte bara dålig, utan totalt oduglig. Jag använder mig av Kodak Ultima skivor, och har aldrig någonsin fått en felbränd skiva på min externa LaCie brännare. Kanske bör tilläggas att jag bränner 5-20 skivor per dag. Däremot på den rent utav vidrigt dåliga inbyggda brännaren så misslyckas ungefär var 50:e bränning, alltså ungefär en skiva i veckan. Riktigt dåligt Apple, skärpning!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist. Vad använder du för brännarprogram? Toast, Toast Pro eller något annat?

 

 

"Kill Elvis!"

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Copy Con^Z

Jag använder inget brännarprogram, har faktiskyt inte ens testat att installera ett, jag kör med OS:ets inbyggda brännarfunktion.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova med Toast Pro. Jag har en intern Sony-brännare och Toast Pro 4.x och det fungerar perfekt.

 

Har du uppdaterat till senaste versionen av Disc Burner förresten? Kolla efter uppdateringar med Inställningar > Programupdatering.

 

 

"Kill Elvis!"

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Copy Con^Z

Nä, detta har jag inte gjort. Skall testa att göra det. Efter semestern... :-)))

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Copy Con^Z

Skit samma i de 6 kronorna, men när man bränner 12 cd skivor till en kund och man inte har tid att verifiera eller testa skivorna så är det väldigt tråkigt att behöva ta emot reklamerade skivor. Dessutom så tycker jag inte att ditt argumetn, alltså att en skiva bara kostar 6 kr håller, brännaren skall väl inte vara sämre för det, eller tänker tillverkaren att det inte behöver göra brännare med så bra kvalitet eftersom skivorna bara kostar 6:-

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...