Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

mp3-spelare


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

jag har laddat ner windows media player nr 9 å 10 men lyckas inte med att få musik till min mp3-spelare. Kan ingen förklara lite mera detaljerat hur man gör , är helt grön på området. det följde inte med några instruktioner med spelaren, man ska tydligen vara född med denna kunskap enligt försäljaren,han tyckte inte jag skulle ha någon spelare när jag inte visste hur man gjorde.ska det vara så??

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lämna tillbaks den å säj att du köpt en annan på ett ställe där man får SERVICE

Dc++ [TEAM]Iggesund#1 farfars.mine.nu

www.teamiggesund.cjb.net

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

"jag har laddat ner windows media player nr 9 å 10 men lyckas inte med att få musik till min mp3-spelare."

 

Måste fråga dig om det är en portabel MP3-spelare du försöker ladda. Om det är så så måste du sätta i installationsskivan du fått som följer med spelaren och installera programmet. Sen lägger du in dom MP3-låtar du vill ha i mappen som har skapats.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du provat att kopplat in den i en USB port och följt anvisningarna?

 

Uppdatera Mera :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det finns oilka typer av mp3 spelare. En del kräver programvara för att kunna kopiera filer. Då skall du ha fått med en cd när du köpte spelaren.

Andra lägger sig som en extern disk när du sätter in USB kontakten. Öppna Utforskaren så skall den synas där.

Om du har den senare varianten så bör du kunna kopiera och klistra in dina mp3 filer direkt i utforskaren. Om detta inte går får du nog leta upp försäljaren.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...