Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

DÅLIGT


Robban>RED

Rekommendera Poster

Robban>RED

Jag beställde en dator förra måndagen från DataPrince.... Nån dag senare hade det blivit problem med ordern men det fixade sig... så han skulle lägga den på posten på Torsdag! Dom har 48 timmars levernas garanti... Men den kom inte idag (måndag)! Jävligt dåligt eller?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Alla databutiker gör något som någon tycker är dumt ibland. Och de som jobbar där är bara människor. Och stället där de beställer delar från där jobbar också människor.:-) Min pappa ägde en affär när jag var liten och ibland så stängde han bara igen butiken kanske några tyckte. Vad han gjorde då det var att åka med mej till sjukhuset för jag blev hastigt sjuk, och mamma ville absolut att han skulle följa med.

/Maria

 

Återställ snabbraderade CD-RW-skivor och DVD-RW-skivor gratis med Isobuster.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart att alla kan göra nåt dumt ibland.

Men de är kända för dålig service och kund kontakt.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Har ingen egen erfarenhet av DataPrince, men jag har läst mycket om deras usla service mm på bl.a svarta listan. Hade tänkt handla hos dem men bestämde mig för att betala lite mer och få service,vara och ev support. Det finns många bra på nätet. Irl så har jag valt Webhallen i Stockholm för att de har en ypperlig service och relativt bra priser. Enda aber jag har är väl i så fall att de har en liten butik som blir väldigt varm så här års. Men det aber:et ska nog försvinna, då jag sist jag var där fick veta att de ska få en ny lokal. Om jag nu inte missuppfattade det i stressen. :-D

 

"...och ur kaos talade en röst till mig och sade: Le och var glad, ty det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre."

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...