Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

MSN 7.0


MHolmberg

Rekommendera Poster

MHolmberg

Hej.

Har använt MSN 6.2 och inte haft några problem. Uppgraderade till 7.0 och nu fungerar det naturligtvis inte. Kan inte skapa en konversation. Kör med XP och har stängt av brandvägg, virus etc. Har testat med ominstallation, reparera bef. installation m.m. Har vänt mig till supporten men har inte fått någon vettig hjälp därifrån ännu. Kan man inte gå tillbaka till version 6.2? Har den på en PC för Alla skiva.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MHolmberg

När jag laddade tillbaka 6.2 så skrek den direkt att jag skulle uppgradera till 7:an och jag kom inte vidare. Skall jag försöka avinstallera MSN helt och hållet? Vad händer med de kontakter som man trots allt vill spara? Barnen är i uppror ;-)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

datakille_86

Ja, avinstallera det helt och hållet och sen installerar du 6.2 så borde det funka. Menar du kontakter du sparat på msn? Om du menar det så försvinner dom inte även fast du avinstallerar msn :)

 

----------------------------------

P4 2GHz\768 MB RAM\60 GB+120 GB HD\Soundblaster Live 5.1\Radeon 9800 PRO\Win XP PRO SP2\Logitech MX 510

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

det borde va så att i mappen msn så finns själva kontakt filen som man kan ta en kopia på om man nu är orolig

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MHolmberg

Skall försöka avinstallera 7:an helt och hållet. Några tips om hur jag får bort den helt och hållet?

Körde in 6.2 och försökte därefter logga in. Tvärstopp. Denna version kräver att du uppdaterar till en senare version. Vill du göra detta nu? Svarar jag "Nej" så är det kört. Kommer inte vidare. Fick länken till 6.2 av supporten till MSN. Jag tror att jag blir ännu galnare av detta!!!!!!!Måste jag rensa burken fullständigt eller vad skall jag göra?

 

 

[inlägget ändrat 2005-05-09 20:16:47 av MHolmberg]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avinstallera MSN och alla dess komponenter, sedan tar du manuellt bort "mappen" där MSN 7.0 har legat så att verkligen alla filer försvinner, och sedan installerar du MSN 6.2

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett svar från deras support att de har ett stort tekniskt problem och ber mig vänta några dagar. Då skall de hunnit lägga ut en rättad version.

Hmmmmmmmm...............

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...