Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Avinstallera Kazaa


Nito

Rekommendera Poster

Hej! Hur ska jag ta bort kazaa från datorn?Försöker via kontrollpanelen "Lägg till eller ta bort program", får svaret "Det går inte att hitta den angivna modulen". C:\windows\system32\cd_clint.dll". Har försökt i felsäkert läge, samma besked. Någon som kan hjälpa mig?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

cd_clint.dll kallsas för cydoor och den tar vissa spywareprogram bort och då funkar inte programmet. tydligen går det inte att avinst heller...

 

se om det hjälper att återställa filen

http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?cd_clint

 

i värsta fall går det ju ta bort mappen kazaa...

 

jag tror inte dllfilen följer med i kazaalite så det kan du ju lägga in istället nästa gång

 

[inlägget ändrat 2005-04-25 20:52:53 av 927]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog bort mappen, allt försvann inkl alla mina låtar. Försökte med en återställningspunkt, den enda som fanns att välja var dagens datum. Är allt borta nu? Kan jag välja tidigare på något annat sätt?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amos Bronson Alcott

[CITAT]maggie08 skrev:

Tog bort mappen, allt försvann inkl alla mina låtar. Försökte med en återställningspunkt, den enda som fanns att välja var dagens datum. Är allt borta nu? Kan jag välja tidigare på något annat sätt?[/CITAT]

 

1. Hej, titta efter om dina låtar möjligtvis ligger på adessen

C:\My Shared Folder

 

2. Prova med sökfunktionen och leta efter filerna. Om det är mp3-filer så skriver du t.ex

*.mp3

(prova även med filnamnet på några av dom du förlorat).

Om du hittar någon så ligger troligen dom andra låtarna på samma adress som den du hittade.

 

3. Om du inte hittar dom så titta efter i papperskorgen om den mapp du slängde ligger där. Återställ den i så fall.

 

4. Om du använder Norton så kanske du har "Norton protected recycle bin". En slags utökad papperskorg där du också kan leta efter dom.

 

5. Sedan så finns det ju program för att återställa raderade filer. Själv är jag ej så hemma på dom tyvärr.

 

ha de

amos

 

 

[CITAT]När pengar talar är sanningen stum

Ryskt ordspråk[/CITAT]

 

 

[inlägget ändrat 2005-04-28 00:51:19 av Amos Bronson Alcott]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

det jag mena va alltså typ c:program:kazaa <--

du hade väl inte sparat låtarna i den mappen!!??

 

 

[inlägget ändrat 2005-04-28 00:51:13 av 927]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amos Bronson Alcott

[CITAT]927 skrev:

det jag mena va alltså typ c:program:kazaa <--

du hade väl inte sparat låtarna i den mappen!!??[/CITAT]

 

Om jag inte minns fel så använde Kazaa just program-mappen typ

C:\program\kazaa\shared folder

som deafult download-folder "förr i tiden". Åtminstone KazaaLite som jag använder.

Den nyare version av KazaaLite jag har nu använder istället

C:\My shared folder

som deafult download-folder. (betydligt smartare).

 

Det var därför jag menade att maggie08 skall leta efter filerna först. I bästa fall så kanske hon inte har kastat dom.

I näst bästa fall så ligger dom intakta i kazaa-mappen i papperskorgen och kan lätt återställas.

I värsta fall så är dom raderade och möjligen då kan återställas med ett program typ PC INSPECTOR™ File Recovery eller något liknande.

 

amos

 

 

[CITAT]När pengar talar är sanningen stum

Ryskt ordspråk[/CITAT]

 

 

[inlägget ändrat 2005-04-28 02:16:40 av Amos Bronson Alcott]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan jag installera PC Inspector på disk C:? har gjort det. Försökt att hitta mp3-filerna, kommer upp som kluster, "sparar som" i en mapp, när jag ska spela upp går det inte.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...