Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Låter sedan söndags


André

Rekommendera Poster

Hej!

 

I söndags laddade jag ner ett litet crack, men det funkade inte. (och jag vet att det är olagligt. Så går det när man har ont om pengar). I alla fall. Datorn (hårdisken tror jag) började låta konstigt och skärmen blev helt svart. Jag drog ut kontakten, och väntade ett tag, sedan satte jag på den, och tog bort programmet och virussökte. Inga virus. Den lät lite konstigt, men det blev bättre efter ett tag.

 

Nu låter den konstigt igen. Den tickar på något sätt, den är inte lika tyst som förut. Den låter inte JÄTTEMYCKET. Men tillräckligt för att det ska vara störande.

 

 

Någon som vet vad det kan vara för fel, och hur man åtgärdar det?

 

Tack på förhand.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

det kan lika gärna va fläkten som låter, ta bort kåpan och lyssna.

beror på vilken fläkt man har men den den kan vibrera mot kylflänsen och då låta

 

kommer det mekaniska ljud ifrån hdn så kan den paja i morrn eller om tre mån, typ

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon crack kan inte få hårddisken att fysiskt fungera på ett annat sätt såvida inte drivisarna till hårdskivan förstörts, vilket jag tvivlar på.

Kolla att hårdskivan är ordentligt fastskruvad och pröva med att köra en defragmentering (högerklicka hårddiskenhet, välj egenskaper, sedan verktyg o.s.v.).

 

 

 

Finland har slagit nytt världsrekord i 3dmark05. 12483(!) poäng uppnåddes med hjälp av två XFX Geforce 6800 GT och flytande kväve.

 

Amd 64 3000+, MSI K8T Neo, 1GB DDR400, LG DVD+/-RW, Radeon 9600XT, Maxtor 80GB HD, XP Home SP2

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...