Guest idgadmin Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Hur lägger man in Vcardfiler i adressboken? Tx: från Eniro? mvh Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
TonyLedin Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Jag kör outlook 2003, det är bara att spara filen och dubbelklicka på den, sedan öppnas den upp i kontakter, där klickar du spara och stäng... [____________________] Mvh Ledin Pentium 75mhz 12mb minne 80mb hårddisk OS/2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Bra försök, men det verkar som jag har en annan sökväg till kontakter. Jag har en massa såna där dokuments and settings och vet inte riktigt vad som är skillnaden på adressbok och kontakter.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
927 Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 det går att importera filer, klicka på arkivmenyn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.