Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hotmail Startsida vid utloggning?


Claudius

Rekommendera Poster

När jag loggar ut från mitt hotmailkonto skulle jag önska att jag kom tillbaka till en sida som jag själv har valt.

Istället kommer jag alltid tillbaka till en msn sida. Till saken hör att jag jobbar utomlands och den msn sida som kommer upp när jag loggar ut är på ett språk som jag inte förstår.

Måste finnas ett sätt slippa se den sidan!

Inget större problem, men onödigt.

Tacksam för tips/ Claudius

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

jag har aldrig loggat ut, jag stänger bara hotmailsidan.

 

jag förstår inte problemet, det är ju bara stänga den msn sidan du kommer till.

 

har du valt svenska på hotmailen?

 

[inlägget ändrat 2005-02-23 13:30:32 av 927]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag har valt svenska på hotmailen och alla övriga msnsidor är på svenska. Det är bara när jag använder mig av "logga ut" från hotmail som msnsidan med landets hemspråk (landet där jag och mitt bredband befinner sig)

dyker upp.

Hur annars gå över till annan sida. Om jag inte loggar ut från hotmail utan direkt väljer någon annan sida så är ju min inkorg öppen för den som sätter sig vid terminalen och väljer att gå in på hotmail.

Antar att man lagt in "logga ut" just för att förhindra detta.

 

Det är klart att jag kan fortsätta som förut, logga ut, se den kryptiska sidan och välja nåt annat istället.

 

Önskar bara att jag slapp se kryptiska sidan och istället direkt få fram en sida jag själv valt. t.ex msn.se eller vad som helst.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

så fort du stängt hotmailen och går dit på vanligt vis igen så måste du logga in. MEN använder du "tidigare" så kommer man nog igen

 

kolla om du hittar några inställningar i hotmailen, även om det känns långsökt

 

en ide kan ju va att byta språk på datorn men det tar ju mycke längre tid än att stänga tex msn.fi

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jodå webbläsaren är svensk internet explorer version 6.0.

 

Eventuella inställningar i hotmailen har jag inte kunnat hitta.

 

För övrigt så fungerar i varje fall mitt hotmail så att om jag inte loggat ut så behöver man inte logga in heller.

Alltså om jag ist.för att logga ut väljer en annan sida så behöver jag inte logga in igen för att komma åt min inkorg. Väljer jag en annan sida så är det ju lätt hänt att jag går från terminalen utan att logga ut från hotmail och då ligger mitt hotmail öppet. Därför loggar jag alltid ut efter att jag varit inne i hotmail. Som svar på min utloggning kommer alltid en msn.fi som jag inte har någon glädje av. Om det nu ändå vore msn.se eller nåt annat.

mvh

 

 

[inlägget ändrat 2005-02-23 19:29:29 av Claudius]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...