Hel Och Ren Posted December 31, 2004 Share Posted December 31, 2004 Hej Tänkte bara önska er alla ett GOTT NYTT ÅR OCH GOD FORTSÄTTNING! Sen till en annan sak! Jag har nu hört så många olika versioner från folk om SP2`s brandvägg! Att dom kör exvis både den och ex Zone Alarm? Vad tycker ni om det? Jag har själv stängt av den och kör endast med Zone Alarm Pro! Ha det! Helren GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR Det finns många som anser det vara förmer att hållas för mästare än att vara det AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb AMD Athlon 1,8Ghz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy Horse Posted December 31, 2004 Share Posted December 31, 2004 Önskar dig detsamma Helren ! Att köra två brandväggar samtidigt brukar betyda en sak - Problem. Ha det gott, Crazy Horse Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmhson Posted December 31, 2004 Share Posted December 31, 2004 Hej Instämmer, GOTT NYTT ÅR. Jag använder en router med både NAV och SPI (tror jag att det hette?) samt SP 2´s brandvägg. Jag försökte installera Sygate också, men det blev bara strul då. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talisman Posted December 31, 2004 Share Posted December 31, 2004 Gott Nytt är allesammans och en trevlig fortsättning med supporten här.. Uppdatera Mera Link to comment Share on other sites More sharing options...
[@] Posted December 31, 2004 Share Posted December 31, 2004 Detsamma Helren! Och alla andra. [inlägget ändrat 2004-12-31 12:27:48 av [@]] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.