Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Inställning i IE (kan ej logga in på hotmail)


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Hej! Sen jag köpte min nya dator och uppdaterade till XP sp2 så kommer jag inte in på min hotmail från denna dator. Jag får upp ett meddelande som lyder.

 

Inloggningsfel

 

JavaScript krävs. Din webbläsare har inte stöd för JavaScript, eller också har du stängt av JavaScript-funktionen.

 

Hjälp

Använder du en webbläsare som inte har stöd för JavaScript?

Om din webbläsare inte har stöd för JavaScript kan du uppgradera till en nyare webbläsare, till exempel Microsoft® Internet Explorer 6 eller Netscape 6.

 

Har du stängt av JavaScript-funktionen?

Om du har stängt av JavaScript-funktionen måste du aktivera den igen för att kunna logga in. Gör så här om du vill aktivera JavaScript:

 

Internet Explorer 6

Välj Internet-alternativ i menyn Verktyg.

Klicka på fliken Säkerhet.

Klicka på Anpassad nivå.

Rulla ner till Skript. Klicka på Aktivera under Active scripting.

Klicka på OK två gånger.

 

 

Då jag gjort exakt efter dessa anvisningar men ändå inte vet vad som är fel måste jag be om hjälp här. Så är det någon som vet är jag tacksam. Är säkert en enkel sak men jag vet inte vart jag skall ändra. En sak jag har reflekterat över är att ikonen i adressfältet inte ser ut som den brukar oavsett vilka hemsidor jag är inne på. Tex. på aftonbladet skall det vara deras "ikon" men det är det inte.

 

 

Tacksam för svar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Tackar för snabb återkoppling men tyvärr så avhjälper detta inte problemet. Jag har installerat VM Build Java och startat om datorn (utifall att) men samma symtom än.

 

Vad kan jag mera göra?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Tackar för snabb återkoppling men tyvärr så avhjälper detta inte problemet. Jag har installerat VM Build Java och startat om datorn (utifall att) men samma symtom än.

 

Vad kan jag mera göra?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...