Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Outlook 2003


Fiskarjossi

Rekommendera Poster

Hejbara

En fråga angående mapphanteringen i Outlook 2003.

När jag är inne i tex Inkorgen och skapar en ny mapp under den då blir det så att mailen jag lägger i den mappen dom ordnas alltid efter datum. Jag får gå in i varje mapp och ändra manuellt eftersom jag vill ha mailen ordnande ett från och till beroende på om det är skickade eller mottagna mail. Min fråga alltså kan man gå in under någon inställning och fixa där så att mapparna ordnast efter något annat än datum som verkar vara standard?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hejsan

Jag vet inte hur det är i Outlook, men i Outlook Express är det bara att klicka i rubriklisten, så får du mailen ordnade i bokstavsordning i stället.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoj

 

Nja det var inte riktigt det jag var ute efter. Jag har ju allting indelat i mappar och det kanske är kring 50 mappar ungefär, det är lite jobbigt att behöva gå in i varje mapp och ordna mailen efter det jag vill. Det går ju precis som du säger att gå in i rukriklisten och där kan man ordna mail efter från eller till eller datum eller vad man nu vill. Det jag var ute efter är om man kan ändra inställning i outlook att varje mapp jag skapar ny ska mailen i den mappen sorteras som tex FRÅN. Det är ju automatiskt inställt att det ordnas efter datum i varje nyskapad mapp och det är de jag vill komma åt och kunna ändra.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...