Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Felkod...


Vandraren

Rekommendera Poster

Hej.

 

Min dator har tagit för vana att när den varit i gång en stund så stänger den av sig (skärmen slocknar och fläktar mm stänger ner) och efter ett par sekunder startar den upp sig igen. Jag har hittat felkod på detta i loggboken men fattar noll. Jag vet att det finns någonstans man kan söka på dessa koderna och få fram vad det rör sig om men lyckats tappa bort länken och kan inte hitta dit igen.

 

Om någon kan tyda koden och förklara så skulle ingen vara gladare än jag, det är lite irriterande med detta. Jag har alla uppdateringar för grafikkort, Windows XP osv. Har kollat efter virus, trojaner och maskar men inte hittat något.

 

Felkod 1000007f, parameter1 0000000d, parameter2 00000000, parameter3 00000000, parameter4 00000000.

 

Tack på förhand och ha en bra dag.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör som Torkman skriver, då kommer datorn att stanna när felet inträffar och du får upp en sida där det står lite mer. Skriv av ordentligt och kopiera in här, så blir det lättare att hjälpa dig.

 

I loggboken borde det också finnas lite mer info, t ex Källa, Kategori och Händelse-ID.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...