Guest idgadmin Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 Hej, jag har problem med att få hem Microsoft Virtual Machine. Jag får en ikon från microsoft om att det finns att installera. Men när jag försöker att göra det så får jag bara upp en ruta där det står error på. Och det går inte att ladda hem Microsoft Virtual Machine och installera det vid sidan om. Jag får upp samma rura då, error. Jag har xp med pack 2. Vad är det för fel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
supporter Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 Vet inte vad det är för fel men pröva att ladda ner från http://www.entsol.com/html/the_microsoft_jvm.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 Det gick att installera det som jag fick av dig, sen var det att starta om datorn. Sen installera från microsoft. Starta om. Allt funkar nu. Tackar för hjälpen. Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.