sellosa Posted September 19, 2004 Share Posted September 19, 2004 När jag startar datorn och Windows kommer jag till en memy med svart bakgrund som visar 6 alternativ, varav det första är 1. Normal; detta altenativt är normalt förbockad. Sidan försvinner efter en stund och Windows startar. Hur kan jag "hoppa över" denna sida ? Kör Windows 98. Link to comment Share on other sites More sharing options...
927 Posted September 19, 2004 Share Posted September 19, 2004 sök efter en fil som heter boot.ini, kopiera den texten och posta den här Link to comment Share on other sites More sharing options...
sellosa Posted September 19, 2004 Author Share Posted September 19, 2004 Tyvärr, den filen finns inte på min dator ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Humanoid Posted September 19, 2004 Share Posted September 19, 2004 Gå på Start och sedan kör, där skriver du: msconfig fliken Allmänt och klicka på Avancerat och ta bort 'bocken' vid Aktivera autostart-menyn. Så är då vägen i Win ME om den är likadan i Win 98 vet jag ej annars letar du bara efter autostart-menyn. * The Future Is Here! * Link to comment Share on other sites More sharing options...
sellosa Posted September 20, 2004 Author Share Posted September 20, 2004 Tack för hjälpen ! Det fungerade perfekt mvh LO Link to comment Share on other sites More sharing options...
927 Posted September 20, 2004 Share Posted September 20, 2004 men funkar austostart av program då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
927 Posted September 20, 2004 Share Posted September 20, 2004 jorå men den är dold Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.