r.stones Posted August 14, 2004 Share Posted August 14, 2004 Hej, Jag laddade ner en låt som skulle vara i 4.25 min men låtens hela utrymme var på 11 min. Dvs, det vara tystnad i ca 7 min. Jag undrar hur jag kan ta bort dessa 7 min. Jag har provat att ladda ner låten från olika användare, men det är samma tid på alla fallen. Jag har Roxio Easy CD and DVD Creator 6. Tackar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted August 14, 2004 Share Posted August 14, 2004 ...köp den i affären? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted August 14, 2004 Share Posted August 14, 2004 Har du XP så är det ingen bra komb. Du måste isåfall skaffa dig en mycket senare utgåva av CD-programmet eftersom XP inte trivs ihop med det. Det bästa är att skaffa dig Nero brännarprogram Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted August 15, 2004 Share Posted August 15, 2004 Klipp bort tystnaden med hjälp av Neros suveräna Wave Editor. Eller hämta låten från DC++ istället. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.