Guest idgadmin Posted June 19, 2004 Share Posted June 19, 2004 När jag ska spele ett dos spel blir skärmen mörk. fins det något sätt att ljusa upp den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hel Och Ren Posted June 19, 2004 Author Share Posted June 19, 2004 Hej Har du inte inställnings knappar på skärmen? Ha det! Helren Om dumhet gjorde ont, skulle många skrika dagarna i ända AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted June 19, 2004 Share Posted June 19, 2004 vaaa? Jag undrar hur man gör skärmen ljusare i dos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hel Och Ren Posted June 19, 2004 Author Share Posted June 19, 2004 Hej Ursäkta miss uppfattade frågan! Ha det! Helren Om dumhet gjorde ont, skulle många skrika dagarna i ända AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted June 19, 2004 Share Posted June 19, 2004 Eftersom dos har en annan upplösning mot den de har på skivbordet så borde det ifall du har en någorlunda ny monitor gå att ställa in dos-ljusstyrkan för sig och windows för sig rent fysiskt på monitorn.. Ställ först in ljuset i dos på monitorn, skifta till windows och ställ in ljuset igen. Nu borde det fungera (det gör det på min iaf..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted June 20, 2004 Share Posted June 20, 2004 Hur gör man det då?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warwolf Posted June 20, 2004 Share Posted June 20, 2004 Först startar du om datorn i DOS-läge. Ställ sedan in ljuset på skärmen med knapparna som brukar sitta på framsidan av skärmen. Starta om datorn till Windows och ställ in ljuset på nytt. --------------------------------------- "Cheating is like masturbation. Feels good while you're doing it but once you're finished it only emphasizes how empty and shallow your life really is." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.