Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

kazaa lite


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

undrar om det är värt att betala 11.71 kr per månad i två år för kazaa lite. man kan ladda obegränsat antal låtar och aldrig stå i kö.

är det några som har kazaa lite förresten?

och om ja är det värt att satsa på det?

 

Tack

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amos Bronson Alcott

Hej Cake Monster

 

Kazaa Lite är gratis och kan laddas hem från denna sida. Sista versionen heter 2.4.3 och ligger längst ner på sidan.

 

http://www.oldversion.com/program.php?n=kazaalite

 

Jag har hört talas om att det finns folk som försöker tjäna pengar på Kazaa Lite. Kan du inte klistra in länken till sidan där det kostar 11.71 kr/mån, det vore intressant och se vad det är för något. Om det verkligen är Kazaa Lite, så är det troligen rent lurendrejeri.

 

Annars så är Kazaa Lite ungefär samma sak som Kazaa Media Desktop, men det finns inga spyware i det. Tycker du om vanliga Kazaa, så tycker du säkert om Kazaa Lite också.

 

ha de

Amos

 

 

[CITAT]Lagen Om Korrekthet.

När du arbetar på att lösa ett problem, så hjälper det alltid om du vet svaret.[/CITAT]

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amos Bronson Alcott

Hej Cake Monster

 

Ingen aning om vad den där sidan är för något. Personligen så tror jag att det är lurendrejeri, men ej säker på vilket sätt.

 

Men varför betala för Kazaa Lite, den är ju faktiskt gratis egentligen.

 

Ha de

Amos

 

 

[CITAT]Lagen Om Korrekthet.

När du arbetar på att lösa ett problem, så hjälper det alltid om du vet svaret.[/CITAT]

 

 

[inlägget ändrat 2004-06-14 01:06:48 av Amos Bronson Alcott]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hel Och Ren

 

Hej

 

Men varför betala för Kazaa Lite, den är ju faktiskt gratis egentligen.

 

Kan bara hålla med AMOS!

 

Ha det!

Helren

 

Om dumhet gjorde ont, skulle många skrika dagarna i ända

AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Hmmm, om jag fattat det rätt så betalar du för att få:

 

"- Free software and tools

- Online Technical Support"

 

"We show you and teach you how to use them, how to burn music CDs, create your own music labels."

 

Verkar vara dyrt att lära sig bränna CD-skivor för 11.71/mån ;-)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

visade sig vara ett stort misstag och ladda hem mp3 eller mdn. om jag tar bort den så kan inte jag använda internet mer. den har ingen storlek heller. helt blankt. vill ta bort den men kan inte.

visste att jag inte borde ha laddat hem den. den hetter ju iegentligen kazaa lite. men mnamnet är någonting helt annat än kazaa lite.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amos Bronson Alcott

Hej Cake Monster

 

Jag testade att ladda hem det som var på den sidan som du gav mig en länk till. När jag klickade på den lilla filen som kom hem, så frågade dom om jag ville ansluta till MDN - Download MP3. Jag klickade då ja. Då kom plötsligt denna ruta upp (skärmdump här)

 

Direktlänk fungerade inte just nu så.........

När du kommit in på sidan så klicka på filen mdn.gif (där har du skärmdumpen). länk till sidan här.....

 

http://hem.passagen.se/amos.bronson.alcott/support

 

Hoppas länken fungerar. Men jag tolkade innehållet i texten/skärmdumpen som en slags modemkapning.

Jag avslutade experimentet där.

 

Har du kollat så att dom inte lagt till någon ny fjärranslutning och ersatt din gamla, och att det kanske är därför som du ej kan använda Internet på något sätt.

 

Skulle råda dig att se efter vilka anslutningar det finns och vilken som ringer upp när du försöker ansluta.

 

ha de

Amos

 

 

[inlägget ändrat 2004-06-16 01:22:12 av Amos Bronson Alcott]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

hej amos. jag har min internet kvar.

tog bort det utan att nånting hände.

det finns ett annat problem som jag hoppas få hjälp med nämligen, startsidan. Varje gång jag slår på datorn och ska in i internet så har det lagts til grejer på min hemsida.

prosearch..och sen 5-6 ord och sen den ursprungliga sidan. login.telia.se

Den finns även som toolbar trorjag under namnet Send Amen. jag har ju två tre andra toolbar, som dock jag tycker om. Men det är just Send Amen som jag vill få bort ur menyraden.

 

Hur gör jag? kunde inte rensa bort det när jag scannade med Adaware.

 

filen heter prosearching.

 

tack

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amos Bronson Alcott

Hej Cake Monster

 

Jag blev mest orolig över att dom kanske hade kapat ditt modem och installerat en annan anslutning som du nu använder när du går ut på Internet. En sådan där anslutning som kostar 20-30 kr/minuten.

Men det har du väl kollat upp nu hoppas jag.

 

När det gäller din struliga startsida, så föreslår jag att du startar en ny tråd om det. Struliga startsidor är jag inte så bra på.

 

ha de

Amos

 

 

[CITAT]Lagen Om Korrekthet.

När du arbetar på att lösa ett problem, så hjälper det alltid om du vet svaret.[/CITAT]

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...