Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Works 7.0 saknar fil


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Skaffade ny dator dec -03, där Works 7.0 svensk var installerat. Passade utmärkt, eftersom jag sedan början av 90-talet enbart arbetat med Works. Installerade från CD Office-Word 2003 och Office Excel 2003, då Word är det allmänt vedertagna ordbehandlingsprogrammet. Gjorde om en del av mina Works.dokument till Word-och Exceldokument ( det tog tid). När jag nu skall använda Works ( jag kan det allra bäst och använder omväxlande Works och Word ), så kan jag inte få upp Works ordbehandlingsprogram, varken tomt eller befintligt dokument – programmet kan inte hitta filen LTKRNT13N.dll. ( i c\windows/system finns filen LTKRN11N.dll). Var inne på Microsoft download och letade men Works fanns inte med bland download-filerna. Var hittar jag denna fil i svensk tappning?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom du har skaffat en ny dator med förinstallerat WORKS så bör du ju ha återskapnings-cd för WORKS någonstans, och då är det bara att göra en ny installation av WORKS ovanpå den gamla.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Hej. Jag har en gång avinstallerat Works och installerat det med CD:n. Testade inte då direkt om det fungerade utan testade några veckor senare och då saknades filen.

Data-analfabet

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...