Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

CS


Arvid87

Rekommendera Poster

Fan va sketet att man måste ha steam för att kunna spela cs, varför kan man inte bara ladda ner det på samma sätt som tidigare versioner av spelet?? Jag laddade ner steam, installerade det och dp uppdaterades programmet, sen skaffade jag ett account och sen trodde jag att det var fritt fram att ladda hem cs men icke sa nicke, när jag klickade på Counter-strike i listan över tillgängliga spel så kom det upp en ruta som sa att jag var tvungen pröjsa 39.95 $ för att få spelacs. Men CS är ju gratis! Jävla steam... vad ska jag göra??

 

AMD Duron 1,2 Ghz 256 MB 20 + 80 GB GeForce 4 MX440 64 MB

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Steam är gratis att ladda ner men det är inte counter strike! Du måste betala för cs eller om du har det så skriver du in serienummer från det original cd så kan du spela på steam.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men CS är ju gratis!! Och jag har sett att man kan ladda ner en version av Steam som innehåller cs så fan heller att det skulle kosta pengar.

 

AMD Duron 1,2 Ghz 256 MB 20 + 80 GB GeForce 4 MX440 64 MB

 

[inlägget ändrat 2004-04-04 18:15:50 av Arvid87]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Steam är gratis och då du använder det första gången ska man skriva in en serienummer. Den serienummern får man genom att köpa Half-life med tillhörande Counter Strike eller så har jag hört att man kan köpa serienummer men är inte säker. Steam med Counter Strike får man ladda ner helt lagligt men utan serienummer går det inte att använda! Du måste köpa CS för att få serienummer! CS och CS Condition Zero kostar altså!

 

 

 

 

[inlägget ändrat 2004-04-04 18:55:13 av frågaren & vetaren]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pÅ endel sidor e cs frit att tanka (lagligt)komer inte på nån nu men e det kanske så att du försöker ta cs conditon zero??? det kostar och om du har cs sen förut så tar steam det och använder det så de så!!!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har CS retail 1.5 men var skriver jag in CD-keyn??

 

AMD Duron 1,2 Ghz 256 MB 20 + 80 GB GeForce 4 MX440 64 MB

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Starta Steam och välj Games och dubbelklicka sedan på Counter Strike. Det borde då snart fråga efter cd-key före du börjar spela.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Gäst idgadmin

Counter-Strike är gratis självklart men det som inte är gratis är Half-Life. Det spel som behövs för att spela Counter-Strike. Det är där du får cd nyckeln från osv. Ja, både Cs och Steam är gratis men det är inte Half-Life. Men det kostar endast lite över 100kr nu för tiden så man överlever.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...

Var kan jag köppa det som jag behöver för att spela Counter-Strike...

 

Play Hard, Play Dangerus, Play Without Rules

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...