Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

NFSU utan cd?


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Hej,

Vad kan jag göra för att slippa sätta in skivan till Need for speed underground varje gång man skall spela?

 

MVH, Shrimp

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst så går det att spela utan cd, men då måste man använda en crack och det är inte tillåtet att skriva om sån't här på PC Support. Men sök på t.ex. Google så kommer du att hitta filer.

Alternativt så kan du göra en image-fil av din cd och använda Daemon-Tools (http://www.daemon-tools.cc) för att mounta den.

 

 

"Cheating is like masturbation. Feels good while you're doing it but once you're finished it only emphasizes how empty and shallow your life really is."

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brunsten, bara för din egen skull så vill jag informera att det inte är tillåtet att ge ut adresser till sidor där man kan ladda ner crackar här på PC Support.

 

 

"Cheating is like masturbation. Feels good while you're doing it but once you're finished it only emphasizes how empty and shallow your life really is."

 

 

[inlägget ändrat 2004-02-24 20:17:52 av Warwolf]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Man får ge ut länkar till vad som helst! Bara det inte är en direkt länk till en fil!!!

 

www.megagames.com

För det e inta bara crackz, här finns patchar o fusk oxå!

 

Ja engelsk går bra!

Men du måste veta din version!

 

Varför e crackar förbjudna? Spelen går snabbare med dem! Jag köper alla mina spel o använder SK. Crackz!

 

If fun is game what is hacking!! :-)

 

[inlägget ändrat 2004-02-24 21:17:15 av Web master]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Jag hittade ett crack till mitt på DC, kolla där på typ, Need For Speed no-cd eller Need For Speed crack..

 

 

Celeron P4 2.0 GHZ, 512 RAM, Powercolor Radeon 9600 Pro och lite annat smågodis :D

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...
Gäst idgadmin

 

NFSU utan CD är inga problem, men att hitta fusk till den svenska versionen som funkar verkar omöjligt.

 

Om någon händelsevis skulle ha nåt som funkar till svenska versionen, så vore jag tacksam, eftersom att jag har fasnat...

 

Tack på förhand.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...