Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fusk i Mikrodator OS-Testet


Victor Akell

Rekommendera Poster

Victor Akell

Rätt otroligt att ingen har påtalat att det s.k. opartiska operativssstems-testet i MD inte genomfördes på ett renhårigt sätt,jag menar att skall man jämföra opartiskt & väga för & nackdelar så skall man använda likvärdiga & fullt utvecklade maskiner,(jag menar det var ju ett OS-test det handlade om inte ett maskintest),detta gjordes ej i MD testat bl.a användes en

iMac Macintosh när man rätteligen skulle ha använt en G3 MacIntosh,dessutom hade iMac'en för lite minne ,för att kunna testas seriöst & var en då nylanserad produkt,(som efter en firmwareuppdatering är rocksolid stabil!) Använder en just nu som aldrig kraschar(peppar-peppar)Jag vet att MikroDatorn oftast väljer att inte rapportera om Apple's

innovationer för att inte förvirra för vissa enkelspåriga individer & för att inte förarga vissa storannonsörer,men det blir ju löjligt när ni har ett stort inslag om FireWire & inte någonstans nämner att det var APPLE som tog initiativet & i princip utvecklade denna suveräna standard!Som fullständigt krossar Intels/MS USB teknik.

 

Nåja NUFF Bitchin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Och solen i ögonen och motvind och orättvist och fusk fusk fusk och alla andra gick på steroider och skamgrepp. Tasksparkar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...