Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Norton security


Mookie

Rekommendera Poster

Jag har ett problem med min Norton security. Jag har haft Norton 2002 innan och skulle lägg in 2003 proffesional istället. Detta gick inte utan att få ett antal felmedd. och att scaning av hårddisken inte gick att genomföra.

 

En fd arbetskamrat till mig sa att jag eventuellet måste gå in och radera i registret.

 

Min fråga är hur och var i regedit hittar jag den och hur vet jag att jag tar bort rätt filer?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

HEJ

 

Avistallera NIES helt och ladda sedan hem "RegSupreme". Har du tur så hittar programmet de gamla registerfilerna och du slipper leta upp dom själv. Radera sedan dom och installera om på nytt.

 

Hjälper det inte, skriv igen.

 

http://www.jv16.org

 

Your World Your Rulez

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hej tack föresten!

 

Jo jag fick igång det så att den letar av C:, men Live Updaten fungerar inte. Får felmedd. när den startar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

HEJ

 

Bra att det löste sig och tack för poängen.

 

Om du har en laglig version av NIES så kan du kontakta Symatec för att få hjälp med LiveUpdate.

 

Your World Your Rulez

 

PS. Vad får du för meddelande? DS.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

HEJ

 

Man får väl vara artig och tacka för ännu en poäng och hoppas att Symantec kan hjälpa dig.

 

Ha det bra // MVH --LEGOan--

 

Your World Your Rulez

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hej igen!

 

Jo jag lyckades få igång det på egen hand, men nu har ett annat problem dykt upp.

 

När jag kör Liveuppdaten får jag inte bort varningstriangeln("Attention") för virus definitions. Den står fortfarande kvar på det gamla datumet när jag körde den sist.

Det kommer heller inget felmeddelande när det är klart, utan det står att alla är currently up-to-date.

 

???

 

PS. Jag har provat att ominstallera.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

HEJ

 

Det var kontigt, men så länge du kan uppdatera så är det bara "lite" irriterande.

 

Det kan bero på många saker så mitt tips är att du kontaktar Symatec precis som jag skrev innan. Har inget bra förslag själv. Tyvärr...

 

Your World Your Rulez

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...