Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

"History Killer"


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Tjena alla trollkarlar!

Jag håller på att testa Zone Alarm Pro 4.5 (tror jag,lite osäker på sifferkombinationen).Bl.a så påstås den kunna radera alla tidigare spår av surfhistoria.Kan någon där ute berätta exakt vad det är den raderar?Jag menar,om jag vill dölja vilka sidor jag surfar på (och då menar jag för evigt och för alla,även er trollkarlar) är det då denna produkt jag behöver eller kan någon ge tips om andra program?

Tacksam för svar!

ahohgog

 

[inlägget ändrat 2004-01-11 14:20:24 av ahohgog]

[inlägget ändrat 2004-01-11 14:21:09 av ahohgog]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Tjena,lundaviking!

Tack för tipset.Jag testade Ultra Wipe.Har väl inte full koll på om det funkar.Kanske du även kan tipsa om hur det ska tillämpas?

ahohgog

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Hej! Nej det kan jag inte. Det var ett tag sen jag pröva programmet.Programmet har varit med ett antal år nu. Men oftast är programmen för inställda för att passa nästan alla användare. Ibland kan de vara säkrast att man låter programmets inställningar vara orörda. Vet man inte vad man gör kan de leda till tråkiga konsekvenser. När det gäller den här typen av program bör man veta vad man raderar. Jag har ganska bra minne av hur programmet funka. Men jag vill inte ge någon utförligare beskrivning med tanke på att minnet kan svikta ibland. Jag har inte tid att ladda ner programmet. Arbete och massor av arbete hemma. Det är tid att pack ner jul saker i dag och städning. Det är Knut i morgon. Men jag är säker på att här är någon annan som är näst intill expert på programmet som kan ge dig hjälp.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...