Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Grafikkort


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Det beror helt på vad datorns hårdvarukonfiguration ser ut, man kan köpa de nya snabba och sedan inte få ut knappt hälften av kortets fulla prestanda..

 

Surfa säkert och uppdatera mera ;)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Ja det är jag väl medveten om, ska bygga en dator med 3,2 ghz 2 gig ram + ett moderkort som klarar det här...läs mer på dator bygge som ligger ett steg efter detta inlägg - den dator har jag tänk mig.

 

Är det fortfarande ATI:s 9800 eller är det (kommer säkert skriva fel) geforce fx 5200 ultra

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du skrev fel..fx5200=skräpkort inget gamer kort, du kanske menar fx5950 ultra. Ati 9800XT är en upphottad variant av 9800pro, så det är bättre.

 

Missförstå mig inte, men du är inte så kunnig om datorer va ?? Du borde titta på hårdvaru forum och läsa tester innan du bygger och komma underfund vad som passar dig bäst. Bara för att en pryl är dyr är den inte bäst. Just nu känns det som om ditt "bygge" är ett hopplock av det, typ dyraste du kunde hitta.

 

Kolla

www.tomshardware.com

www.guru3d.com

www.nordichardware.com

www.hardwareanalysis.com

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Ja de stämmer, ja e dock mycket bättre på mjukvaror :) tack o lov, jag valde datorbutiken därför dom har ganska låga priser på mycket iaf enligt prisjakt/priverunner tycker jag, men men har bara drömar än så länge :)

 

Tack för svaren jag har fått... / J

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...