Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Rensa infogat bildobjekt i Word


Sjömannen

Rekommendera Poster

Ledsen, men det fungerar inte. Bilden kommer fortfarande tillbaka.Jag kommer in i Word Gudskelov genom att markera bilden och sedan "deleta", men bilden kommer alltid tillbaka när jag öppnar Word igen.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Du måste ha sparat in den i din mall (jag tror att det finns något som normal. något som är den mall med alla din inställningar), du får försöka att redigera denna mall

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amos Bronson Alcott

Jag förstår inte riktigt din beskrivning om hur du öppnar Word.

 

Gör så här att du öppnar Word genom den genväg till programmet som du har på skrivbordet eller den genväg som borde finnas i "Startknappen-Program-Microsoft Word".

 

Om du gör så och bilden fortfarande kommer upp, så är det din "Normal-mall" för ett Word-dokument som av någon anledning blivit ändrad.

 

Prova i så fall med att göra som jag beskriver i "Exempel 2" i mitt inlägg i denna tråden (angående normal.dot)

 

OBS. att du måste ha "visning av filnamnstillägg" aktiverat för detta. Om du inte redan gjort det så aktiverar du det i "Mappalternativ" och under "Visning" (en ruta som skall avbockas där eller bockas i, det ser du) Länk till inlägg...........

 

http://pcsupport.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=355611

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och tack! visst var det Normal-mallen son jag kommit in i, men hur? Nu ärdet hela dock ordnat och jag har bytt mall, vilket var lite jobbig men lärorikt

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...