Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

CPUFläkt?


Swede20

Rekommendera Poster

nån som vet en bra fläkt till en TB 1GHZ med Abit KT7A KT133A...det ska gå att kunna trimma lite också...så fläkten bör klara högre än 1GHZ...ska helst vara rätt så tyst också...

 

 

_________________________________________

Telia=Felia=sant

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Taisol kan du använda upp till 1,5 Ghz vilket borde räcka för dom flesta ;)

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst, men det torde vara ganska självklart att filer som ligger på Apples Quicktimesida är i Quicktimeformat

 

(Förövrigt Qt är inget format utan en arkitektur men har vissa specifika kodecar)

 

/nix

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Damn, postade i fel forum.... och kan inte logga in heller så jag kan ändra(men det går att posta) Jävla skit forum.. märks att dom kör på MS-skäp..

 

/nix

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och kan inte logga in heller så jag kan ändra(men det går att posta) Jävla skit forum.. märks att dom kör på MS-skäp..

 

Ursäktar mitt härska utfall mot efoum.. det var mim brandvägg som var lite tufft konfigurerad..

 

/nix

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Har 1,2Ghz på ett KT7A kort.

Kör med en Taisol CGK760092 koppar samt en Coppershim och Delta Black Label 60mm fläkt(ska sitta på CPU). Sänkte min full load med 19 grader!. Rekommenderar samtidigt att du kör med en dip switch(on/on) som du kopplar till delta fläkten.

Du kan då köra fläkten 7 resp. 12 volt.

Den låter som f.. i 12 volt men då sjunker graderna snabbt blir man less på oljudet så kör man den i 7 volt. Kör min 1,2 i 1333 utan problem.

 

Lägger du sedan på lite silver pasta så tjänar du ytterligare några grader (2 -4).

 

Mvh/Slayer

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns dom fläktarna på www.kylning.com?

 

 

_________________________________________

Telia=Felia=sant

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag köpte mina grejor på www.gtek.net

Men de finns säkert på andra ställen oxå.

 

Mvh/Slayer

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
[no subject]

Kolla in Silverado på www.whynoi.se lång leveranstid på den men dom har en hel del andra fläktar också

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hedgehog-fläns, 60->80mm-buskage ;) å typ 19dBA-verren av Pabst 80mm-fläktar (eller en panaflo) så har du en, ja, gravtyst kylning... kolla även på Zahnmanns flänsar (www.kylning.com).

 

--

/Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...