Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ofrivilligt utloggad?


Pontus Jeppsson

Rekommendera Poster

Pontus Jeppsson

Jag har vid några tillfällen ofrivilligt hamnat på inloggningssidan, trots att jag redan varit varit inloggad. Det har hände nyss när jag skulle adda någon som kompis, och det hände Helena på redaktionen tidigare idag när hon skulle spara ändringar i sin profil.

 

Nån mer som har varit med om det?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har vid några tillfällen ofrivilligt hamnat på inloggningssidan, trots att jag redan varit varit inloggad. Det har hände nyss när jag skulle adda någon som kompis, och det hände Helena på redaktionen tidigare idag när hon skulle spara ändringar i sin profil.

 

Nån mer som har varit med om det?

 

Nej inte jag iallafall..men fortfarande går inte smilys att använda i editorn, använder opera...:(

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det har inte hänt för mig heller. Men jag har inte testat med att lägga till någon vän än.

Jag tycker ochså att forumet har blivit mycket snabbare nu, i alla fall för migrolleyes.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På den "gamla" supportsidan har jag blivit utloggad 2 gånger utan anlidning men det är längesedan. Här är det inga problem. Denna sidan har också blivit mycket snabbarebiggrin.png .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,
Jag har blivit ofrivilligt utloggad två-tre gånger, samtliga mitt i skrivandet av foruminlägg. Tämligen störande när man skriver de lite längre inläggen.

Problemet verkar upphöra om jag väljer "logga in mig automatiskt i fortsättningen" när jag loggar in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...