Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Instruktioner till betatestare


Pontus Jeppsson

Rekommendera Poster

Pontus Jeppsson

Hej!

Kul att du vill hjälpa till att testa betaversionen av PCför Alla Smart! Så heter nämligen vår största satsning just nu – Smart.

Namnet syftar på att det här är en mötesplats för smartareit-konsumenter, och smartare it-användare. Här får du hjälp att använda dindator och dina prylar på ett bättre sätt. Du får tips och råd inför dina inköp,och blir en bättre rustad, smartare konsument.

Vi har utgått från vårt gamla Support-forum, och gjort någotsom vi tycker är betydligt bättre. Förutom att forumdelen hottats upp rejält – medbilder, textformatering, citering, rss-bevakning och mycket mer – innehåller Smarten massa andra komponenter.

Du har en ordentlig profilsida, och en massa möjligheter attkontakta och lära känna andra Smart-medlemmar. Du kan starta grupper – små mötesplatserdär du själv väljer vilka som är inbjudna. Du kan börja blogga. Du kan laddaupp och dela med dig av bilder, dokument, program och andra filer.

PC för Alla Smart kommer att lanseras om några veckor. Vihar inte satt något exakt datum, vi vill försäkra oss om att allt funkar somdet ska först. Och det är här du kommer in.

Som betatestare är du extremt värdefull för oss. Registreradig, skapa en profil, och utforska hela mötesplatsen.Rapportera alla fel och buggar du hittar – och dela med dig av dina synpunkter.

Jag kan inte lova att vi hinner fixa till precis allt. Menjag lovar att vi ska lyssna på dina åsikter och göra allt vi kan!

Jag kommer att lägga upp praktisk information, guider ochtips i forumet Support och felanmälan PC för Alla Smart efterhand.

Har du frågor, tveka inte att kontakta mig! rolleyes.gif

Vänliga hälsningar,
Pontus Jeppsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Forumet har ju samma bas som andra nyare IDG-forum, men vad skiljer koden från dem? För det är ju skillnaderna som framför allt behöver testas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

I grunden är det precis samma som exempelvis Techworld och CS Karriär. Men jag vet att vissa andra IDG-projekt har haft lite för bråttom när de lanserat nya tjänster. Och för oss som redan har en befintlig användarbas, och ett forum som funkar helt okej är det viktigt att vi inte gör något förhastat.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...