Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

TnT ger konflikt med Ljudet? Warum?


Jonas

Rekommendera Poster

Vet inte om inlägget passar här riktigt, men jag tror att mitt STB V4400, går in och joxar, när jag spelar NHL99 och kör med stb kortet fungerar ljudet innan man börjar Spela, och under repriserna, men underspelet glitchar det, eller typ hackar eller vad man ska säga, då pratar jag alltså om kommentator rösterna och publik ljudet. men om jag kör med 3dfx kortet som grafik kort är det inga problem, mer än att jag inte kan köra i en shysst upplösning eftersom det är ett gammalt orchid.

 

jag har provat att lägga ljudet på hdn oxå, för att se om det är cd-spelarn som knasar, men det är det inte.

 

//jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tja marcus...

 

nix inga synliga konflikter enligt Device manager, och inte heller med drivisiarna , provat att köra mongo upplösning oxå, typ 640*480 som 3dfx kortet kör på, men det hjälper inte... kanske ska kolla med ngn annans nhl skiva , inte för att jag tror att det hjälper eftersom det funkar när jag kör mot 3dfx kortet, det HACKAR inte ett dugg när jag kör i 1280*1024 så det är inte det heller... men har du ngt annat förslag så säg gärna till

//jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...