Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Undrande!!!!


kim

Rekommendera Poster

Jag har precis köpt en Yamaha 4260CDRW SCSI, har jag gått på en nitlott eller? Har ALDRIG haft en brännare förut. Har ett scsi kort från adaptech 2940UW tror jag den heter!! E detta en bra kombination eller?! Har faktiskt redan "bränt sönder" ngra st cd skivor,kan detta

kanske bero på att jag använde gamla brännar prg typ "cdrwin 3.6 R2".??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag kör faktiskt en PC, på jobbet och hemma. Mac använder jag när jag gör musik. så jag behöver bägge datorerna. :)

//PEACE KiM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok. jag bryr mig egentligen vem eller vilken dator som har det inbygt, jag har iaf adaptech 2940 PCI och det räcker för mig. jag har alltid faktiskt undvikit inbygda saker, jag vill ha kontroll vad som e inne i datorn, (plockar bara det som jag anser vara bra) . Men hur som helst Den nya FireWire till mac kommer att "rocka" stenhårt!..

 

//KIM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ooooppps rättar.....

det skall stå "ok. jag bryr mig egentligen inte vilken dator som har det inbygt"

Jag märker att det är svårt och prata i telef.

och skriva insändare samtidigt!.....

 

Frågan e "varför sitter man inne när det är så vackert väder ute som nu, grubblar"

 

//KiM PEACE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj va den inte till mig, ber om ursäkt. :)

Jag tycker fatkiskt att det är löjligt att sitta och bråka om vems datorer är bäst... det gäller borde mac och PC användarna. Det är bara och inse att det inte fins ngn fullständigt bra/felfri dator. Man behöver 2 datorer en Mac (som jag inte har) och en PC som jag har. (sitter ofta hos min polare och komponerar musik med en MAC).

 

/KiM PEACE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Hmm jahaa fins det en ny version av cdrwin jag kör med 3.7a . Har förresten bytt in min yamaha brännare (den va inte bra), nu har jag anskaffat mig en TEAC 56S-600 . :) OK men Än en gng tack för ditt svar! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag gör för det mesta väldigt melodiöst musik, med cubase VST (det är darför jag sitter hos min kompis för jag har inte programmet själv :)) .

Varför undrar du?! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...