Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Flytta outlookkontakter mobil-mobil


FredrikSolna

Rekommendera Poster

Hej !

 

Sitter på jobbet med fett problem. Jag har en privat mobil med en herrans massa kontakter i som jag skulle vilja ha över till min nya telefon.....

 

Problemet är att mobil nr 1 har gamla firmans domän och usernamn hårdkodade i "grey out" rutor, och därför kan jag ej synka mot nya firmans outlook (min egen alltså inte GAL-en).

 

VAd gör jag?

 

Tacksam för hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter på jobbet med fett problem. Jag har en privat mobil med en herrans massa kontakter i som jag skulle vilja ha över till min nya telefon.....

Testat att föra över via Bluetooth? De gånger jag har gjort det, har jag att markera alla och sedan skickat över. Har alltid fungerat utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testat att föra över via Bluetooth? De gånger jag har gjort det, har jag att markera alla och sedan skickat över. Har alltid fungerat utan problem.

 

 

Jo, men det är sista utväg för att få över en sisådär 250 kontakter....... :), eftersom jag inte kan markera alla outlookkontakter för överföring i ett svep så att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men det är sista utväg för att få över en sisådär 250 kontakter....... :), eftersom jag inte kan markera alla outlookkontakter för överföring i ett svep så att säga.

Jag menade inte att du skulle markera alla 250 en och en, utan använda alternativet "Markera alla" och då markeras samtliga med ett enda klick. Naturligtvis under förutsättning att just din mobil har det alternativet. Jag har inte haft något problem att skicka drygt 200 i ett svep med Bluetooth.

 

Annars finns MyPhoneExplorer, som man kan använda för att synka t.ex. Satio och Xperia med Outlook 2010.

Ingen av telefonerna går att med Sony Ericssons synkprogramvara synka med Outlook 2010.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...