Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bästa programmen för rippning och bränning av DVD


saint19

Rekommendera Poster

HEj!

 

Jag letar efter bra program för rippning och bränning av dvd-skivor. Jag har testat bl.a. Anydvd (lite dyrt, men bra). Vilka program är bäst?

 

Vill gärna ha tips om både kostnadsfria program och kommersiella program.

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använde alltid DVD shrink förut, funkar kanon, men sen fick många dvd:er nått kopieringsskydd då hittade jag ett som hette RipIt4me, funkar kanon och båda är gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använde alltid DVD shrink förut, funkar kanon, men sen fick många dvd:er nått kopieringsskydd då hittade jag ett som hette RipIt4me, funkar kanon och båda är gratis.

 

Tjena och tack för tipset!

 

Googlade på Ripit4me men enligt videohelp.com verkar programmet inte längre utvecklas eller uppdateras (kan ha fel dock).

 

Jag har som sagt provat Anydvd och gillade det under den lilla tid jag använde det. Det är dock lite dyrt. Hur bra är egentligen kommersiella program som t.ex. Nero egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okay, kan nog stämma. Funkar bra med det jag har så har inte brytt mig om att uppdatera, hehe.

 

Har inte testat att rippa i nero, men att bränna osv funkar mkt bra, vet inte hur du känner för att ladda ner och så, men antar att du inte är emot det erftersom du rippar in filmer, tanka isf nero och testa, uppdateras ju hela tiden också..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okay, kan nog stämma. Funkar bra med det jag har så har inte brytt mig om att uppdatera, hehe.

 

Har inte testat att rippa i nero, men att bränna osv funkar mkt bra, vet inte hur du känner för att ladda ner och så, men antar att du inte är emot det erftersom du rippar in filmer, tanka isf nero och testa, uppdateras ju hela tiden också..

 

Tjena!

 

Tankar inte ner så mkt these days. Är mest ute efter att göra back-up på mina befintliga filmer osv.

 

Ska prova Nero så får vi se. Ingen annan som testat AnyDVD (fortsätter tjata om det) ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...