Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Saknar fortfarande...


Anjuna Moon

Rekommendera Poster

Anjuna Moon

Hur går det med information om vem som ger poäng? Det utlovades ju faktiskt att det skulle återinföras.

Sedan undrar jag om jag är blind eller om det verkligen inte ska gå att skapa en ny tråd direkt från vyn Senaste inläggen. Irriterande att behöva gå in någon annanstans först för att få fram den knappen.

Dessutom saknar jag besvara-möjlighet direkt från denna vy. Min största invändning vid plattformsbytet var just att slippa alla dessa extra onödiga sidbesök för att kunna utföra vissa operationer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr Anjuna, så är det mitt i semestertider just nu.

 

Pontus kommer tillbaka i början av aug, och Cecilia är också borta denna vecka, så du får nog tyvärr vänta på svar om detta, kanske Cecilia vet något, när hon kommer tillbaka.

 

Vet bara att du idag måste in i ett forum för att kunna starta en ny tråd, kommer inte ihåg om detta finns med i listan över önskemål som finns, och om det är prioriterat i så fall.

Annars får vi ta det med Pontus när han återkommer i augusti.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det med information om vem som ger poäng? Det utlovades ju faktiskt att det skulle återinföras.

IP Board har infört fler funktioner kring poängen (reputation) i version 3.1 enligt http://community.invisionpower.com/blog/1174/entry-4343-ipboard-310-dev-update-view-reputation/ och IDG kommer att införa 3.1 efter sommaren, se //eforum.idg.se/topic/220803-planer-nar-det-galler-overgang-till-den-senaste-versionen-av-ip-board/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för poängen! :)

 

Däremot är jag mer tveksam till ditt önskemål om att kunna skapa nya trådar utan att först gå till det forum där tråden ska ligga. Den förändringen har minskat andelen trådar som ligger helt fel, dvs vi moderatorer kan ägna oss åt att skriva inlägg i stället för att flytta trådar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...