Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Drivrutiner till Easynote lj65 XP


Vildhasse

Rekommendera Poster

Jag har formaterat om min Easynote lj65 till xp, men det fattas ju såklart drivrutiner till den, men jag hittar inga drivrutiner till den, det fanns inga att ta hem på packard bells hemsida heller av någon onstig anledning fick jag aldrig hem några..Är i extremt behov av hjälp!!

 

 

Tack i förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad var installerat innan du la in XP?

 

Enligt Packard Bell supportsajt, så finns inga drivrutiner för XP.

 

EasyNote LJ65, möjligt att Vistas drivrutiner kan fungera, men kan inte lova detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom chipset är från Intel enligt drivrutinslistan så kan man ju leta efter drivrutinen på Intels webbplats osv med de andra drivrutinerna. Men det är ju inte helt ovanligt att folk inte kan få igång all hårdvara i datorer som nedgraderas till XP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det är ju inte helt ovanligt att folk inte kan få igång all hårdvara i datorer som nedgraderas till XP.

 

Tyvärr mycket vanligt, många vill ändå fortfarande ha XP installerat i sina små netbooks när dom köper dessa idag, men den möjligheten försvinner i mitten av oktober, då Microsoft helt stoppar möjligheten att sälja netbooks med XP förinstallerat, dom flesta netbooks idag, har ju fått kraftigare processorer, som enkelt klarar både Vista och Windows 7.

 

Så från hösten ska man nog räkna med att tillverkarna gör det svårare att lägga in XP i dessa små bärbara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...