Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

FAN för det nya eforum


Admini

Rekommendera Poster

Jag vill INTE starta en ny tråd här på hårdvara!

Jag vill starta i en annan avdelning: programmering ASP, men det är ju omöjligt!!!!

Hur hitar jag diiiiiiiiiiiit???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, men jag vill hitta dit själv som det var innan ...

och varför får jag inte email när det kommer nytt svar?

Urklipp från hjälptexten:

Bevakningar

För att få ett meddelande när någon startar en ny tråd i ditt favoritforum eller skriver ett inlägg i en intressant tråd kan du bevaka delforum respektive trådar.

 

För att bevaka en tråd respektive ett delforum gå till den tråden eller delforumet och klicka på knappen " Bevaka ...". Du kan också välja att bevaka en tråd medan du skriver ett svar genom att bocka i rutan "Bevaka tråden?" som finns under svarsfältet.

 

Det finns flera olika typer av bevakningar och du kommer att bli tillfrågad att välja ett av dessa alternativ:

Ingen notifiering via e-post: Detta alternativ medför inte att någon e-post skickas vid förändringar men tråden respektive delforumet sparas på sidan för bevakningar i din kontrollpanel.

Fördröjd e-post notifiering: Detta alternativ medför att e-post skickas vid förändringar men bara om du inte är inloggad på Eforum just då.

Direkt e-post notifiering: Detta alternativ medför att e-post alltid skickas omedelbart vid förändringar.

Dagliga sammandrag via e-post: Detta alternativ medför att e-post skickas en gång om dagen med nya trådar i bevakade delforum och nya inlägg i bevakade trådar.

Veckovisa sammandrag via e-post: Detta alternativ medför att e-post skickas en gång i veckan med nya trådar i bevakade delforum och nya inlägg i bevakade trådar.

 

Om du önskar att automatiskt bevaka alla trådar du skriver i kan du konfigurera detta i din kontrollpanel. Bocka för "Bevaka alla trådar jag skriver i" och välj vilken typ av bevakning du vill ha innan du klickar på knappen Spara ändringar.

 

Du kan ta bort en bevakning från kontrollpanelen eller genom att gå till tråden respektive delforumet och trycka på knappen " Avsluta bevakning ...".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, men jag vill hitta dit själv som det var innan ...

och varför får jag inte email när det kommer nytt svar?

Det där har jag ju svarat på i din andra tråd:

//eforum.idg.se/topic/220368-vad-betyder-core2duo/page__view__findpost__p__1095680

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...