Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Klarar min dator MW2


Lundsbrunn

Rekommendera Poster

Lundsbrunn

Hej! Undrar om min dator, en Acer Extensa 5220, Skulle klara MW2 på lägsta grafiken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Undrar om min dator, en Acer Extensa 5220, Skulle klara MW2 på lägsta grafiken?

 

Nej det är nog inte såvärst troligt. Enkränig processor, integrerad intel grafik och endast 512MB minne räcker inte så långt i spelvärden idag. Om du har mer minne KANSKE det startar, men det kommer aldrig flyta på bra, tyvärr :thumbsdown:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liten spelskärm och dålig batteritid, även om man förmodligen skulle ha adaptern i för jämnan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liten spelskärm och dålig batteritid, även om man förmodligen skulle ha adaptern i för jämnan.

 

Om det endå vore så "väl" att endast batteritiden och skärmen satte stopp.

 

Men en dator med windows vista med 512MB ram, intels x3100 och en enkärnig processor på 1.7 ghz till ett spel som föredrar 4GB ram, 4 kärnig processor och ett grafikkort ur atis 4000serie eller nyare gör det hela i stort sett omöjligt...

 

Jag vet inte ens om spelet skulle starta, elelr om det skulle krasha pga minnesbristen :thumbsdown:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det endå vore så "väl" att endast batteritiden och skärmen satte stopp.

 

Men en dator med windows vista med 512MB ram, intels x3100 och en enkärnig processor på 1.7 ghz till ett spel som föredrar 4GB ram, 4 kärnig processor och ett grafikkort ur atis 4000serie eller nyare gör det hela i stort sett omöjligt...

 

Jag vet inte ens om spelet skulle starta, elelr om det skulle krasha pga minnesbristen :thumbsdown:

 

Min kommentar var mer tänkt som ett tillägg till ditt inlägg ;).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...