Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Okontrollerbar mus, virus eller ej?


Evereja

Rekommendera Poster

Hej,

 

I lördags började musen hoppa runt hejvilt och trycka på det mesta som finns på skrivbordet eller stänga ner befintliga fönster. Det går alltså inte att surfa utan en massa klickade och ibland stänger den ner det fönstret man har öppet.

 

Jag har prövat olika antivirus program såsom Malaware, Norton, McAfee och AVG men de säger bara att det är "tracking cookies", här nedan följer ett exempel på en scanning :

 

C:\Users\Hyrije\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\hyrije@trade doubler[7].txt";"Found Tracking cookie.Tradedoubler"

"C:\Users\Hyrije\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\hyrije@revsc i[1].txt";"Found Tracking cookie.Revsci"

"C:\Users\Hyrije\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\hyrije@m.web trends[1].txt:\m.webtrends.com.b4ca7df0";"Found Tracking cookie.Webtrends"

"C:\Users\Hyrije\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\hyrije@a tdmt[1].txt:\atdmt.com.7247c262";"Found Tracking cookie.Atdmt"

"C:\Users\Hyrije\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\hyrije@adtec h[1].txt:\adtech.de.a9245469";"Found Tracking cookie.Adtech"

"C:\Users\Hyrije\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\hyrije@ad.yi eldmanager[2].txt";"Found Tracking cookie.Yieldmanager"

 

Har min dator drabbats av virus eller är det fel på musen?

Jag vet inte vad jag ska göra.

 

Försökte omformatera men det går inte att omformatera C:/, skulle det gå så försvinner hela operativsystemet Window och det kostar runt 2tusen och sedan måste jag köpa en cdskiva som kostar runt 1tusen för Windows 7.

 

vad ska jag göra ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försök få låna en mus av en kompis.

Är det en trådlös mus?

Blir det bättre om du drar ur eller stänger av internetanslutningen?

Har du en trådlös förbindelse mellan datorn och routern/modemet?

 

Kom din dator förinstallerad med Windows?

Vad är det för dator, tillverkare och modell?

Vad är det för Windows?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...