Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Stereon är påslagen men inget ljud kommer ut!


Svennis_glidaren

Rekommendera Poster

Svennis_glidaren

Har ett sjukt problem som min kompis som är duktig på datorer inte lyckats hjälpa mig med.

 

Mina högtalare är ikopplade och den gröna lampan lyser, men inget ljud kommer ur dom och jag kan inte ändra volymen på datorn eller uppdatera drivrutiner. Inget va de går, har försökt i stort sätt allt.

 

Har laddat ner något program om drivrutiner men där står att jag typ har 13 fel som ska åtgärdas, men då kostar det pengar, men vette katten om det hjälper bara för jag aktiverar ett konto och åtgärdar problemet....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett sjukt problem som min kompis som är duktig på datorer inte lyckats hjälpa mig med.

 

Mina högtalare är ikopplade och den gröna lampan lyser, men inget ljud kommer ur dom och jag kan inte ändra volymen på datorn eller uppdatera drivrutiner. Inget va de går, har försökt i stort sätt allt.

 

Har laddat ner något program om drivrutiner men där står att jag typ har 13 fel som ska åtgärdas, men då kostar det pengar, men vette katten om det hjälper bara för jag aktiverar ett konto och åtgärdar problemet....

 

Om du måste betala för drivrutinerna så är de troligen något lurt! Ta bort de och ladda endast ner drivrutiner från tillverkaren av datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Där är ett gult utropstecken på två ställen: "Game port for creative" och "Standrad spelport"

Strunta i betalprogrammet! Sånt där behöver man aldrig ge några pengar för.

 

Gratisprogrammet 3DP Chip känner garanterat av ditt ljudkort och kan presentera länk till drivrutinen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svennis_glidaren

Strunta i betalprogrammet! Sånt där behöver man aldrig ge några pengar för.

 

Gratisprogrammet 3DP Chip känner garanterat av ditt ljudkort och kan presentera länk till drivrutinen.

 

 

Ja, har laddat ner det programet och där kommer upp vilka fel jag har. Men kostar pengar att registerara sig där med. Vill ni veta vilka fel där står att jag har?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, har laddat ner det programet och där kommer upp vilka fel jag har. Men kostar pengar att registerara sig där med. Vill ni veta vilka fel där står att jag har?

Jag skulle inte lita på det. Vad är det egentligen för program, vad heter det? De där 13 "felen" kan mycket väl vara en lockelse till att få dig att betala... lurendrejeri enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svennis_glidaren

Jaja låter skumt.

 

Ingen som har en aning än? När jag går in på ljudenheter och på den sidan man ändrar volym så är hela den sidan oanvändbar, alltså man kan se den men inte ändra ett skvatt på den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...