Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Pinnacle program - problem


jonsson137

Rekommendera Poster

Hej,

jag har mycket problem med mitt pinacle studio program 12.1...

suck... gång på gång när jag försöker jobba med det kommer meddelande "svarar inte" upp. Jag håller på att ge upp! vad är problemet? är det programmet eller min dator??

Dessutom när jag nästan skapat skiva klart, när programmet skriver sista filen, tappar programmet eller datorn kontakten med muspekaren?? och alla timmar är förgäves...

vad ska jag göra??

tacksam för råd!

mvh. ledsen video-redigerare. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tyvärr ingen erfarenhet från Studio 12, men alla tidigare versioner är mycket minneskrävande. Jag rekommenderar 2 GB för XP. Vista och 7 mer, men har ej provat.

 

Om du väljer Inställningar > Säkerhetsläge som sparar VIDEO_TS-mappen på datorn, kan du bränna ut i efterhand. Detta går på några minuter. När du gjort detta är det bara att välja Bränn från tidigare skapat innehåll.

 

Det är också bra att starta om datorn innan rendering och bränning. Dessutom bör du inte köra andra program samtidigt.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag har använt pinnacle ganska mycket, vid ett tillfälle när jag bytte dator var det problem med volymkontrollen. Det visade sig bero på att servicepack 3 inte blivit installerat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...