Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Samsung Apps - vad tror ni?


hungertrick

Rekommendera Poster

Kom över någon artikel/video om Samsungs kommande LED-apparater och deras internertjänst. Verkar som att de är i uppstartningsfasen av att starta upp en appstore för deras Tv-apparater och blueray-spelare.

 

Jag har inte någon erfarenhet från den här internet@tv-grejen men jag tycker att det här låter väldigt lovande?

 

Vad tror ni, är det här någonting man kanske borde satsa på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom över någon artikel/video om Samsungs kommande LED-apparater och deras internertjänst. Verkar som att de är i uppstartningsfasen av att starta upp en appstore för deras Tv-apparater och blueray-spelare.

 

Jag har inte någon erfarenhet från den här internet@tv-grejen men jag tycker att det här låter väldigt lovande?

 

Vad tror ni, är det här någonting man kanske borde satsa på?

 

det känns som att "internet@tv" är ungefär som "telia internet via digitalboxen" dvs du "kan" surfa via tv'n men det går så olidligt segt och webbsidorna funkar så dåligt så att ingen wettig människa skulle vilja göra det. Då dessa tv apparater ständigt prispressas så tror jag inte budget finns för att lägga några tusenlappar på en atom processor eller liknande att bygga in. Personligen tror jag att detta är något som ska se bra ut på pappret men sämre i värkligheten, men men, det är bara mina tankar... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som skulle vara något vore ju om man kunde ladda ner film i hd-format med dolby digital. I dag finns väl ingen sådan tjänst tillgänglig lagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...