Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Aktuella diskussioner


Laso

Rekommendera Poster

Det går bara att se dom 100 senaste inläggen, även om det kan bli fler än 100 inlägg under ett dygn, är det också en gräns som är satt med tanke på att inte belasta databasen för mycket?

Eller anser ni att det inte kan bli mer än hundra inlägg per dygn, i nuläget?

Annars vore önskvärt med en höjning där, framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

När det gäller den gränsen har vi tänkt:

 

"Okej, nu ska vi göra en jävligt lång lista. Hur lång ska den vara?"

"100 är jättelångt, mer än så orkar väl ingen gå igenom."

"Ok, vi kör på 100."

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl bara jag som är knäpp ;) och ögnade igenom de 300 inlägg som gick med gamla forumet när jag hade varit borta ett par dagar.

 

Tillägg: Apropå senaste inläggen, kan man få med lite fler rader eller att citat inte kommer med? Det är ganska vanligt att det enda man ser för ett visst inlägg på //eforum.idg.se/page/senaste_inlagg är ett citat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl bara jag som är knäpp ;) och ögnade igenom de 300 inlägg som gick med gamla forumet när jag hade varit borta ett par dagar.

 

Tillägg: Apropå senaste inläggen, kan man få med lite fler rader eller att citat inte kommer med? Det är ganska vanligt att det enda man ser för ett visst inlägg på http://eforum.idg.se.../senaste_inlagg är ett citat.

 

Är det lite mer trafik något dygn, så är 100 inlägg under ett dygn inte så mycket, vi kan ju t.ex se under virustrådarna att det kan bli rätt många inlägg ibland bara under en tråd, så varför inte testa att dubbla,så får vi se hur det räcker till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går ju utmärkt att de många inläggen (trådarna) är fördelade på flera sidor om databasen mår bättre av det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...