Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

movie organizer


Fastline

Rekommendera Poster

Hej!

Har ett program som sparar filerna i mvo-format.Vad ska jag ha för program att öppna dom filerna med?Tack på förhand.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.mvo ?

Det var udda.. Men om du har ett program som sparar dem som .mvo, varför vill du då ha ett annat program som öppnar dem?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att kunna se titlarna på filmerna i databasen så att man inte har dubletter eller kunna se vilka filmer man har.Just nu när man kollar textfilen ser det ut som om det vore hebreiska ungefär,testade att öppna med anteckningar.Kanske får testa ett annat program att göra filmregister med.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det verkar ju märkligt med ett program som skapar ett register som sedan inte går att läsa, ens med det egna programmet.

 

Är det ett avancerat register du är ute efter? Skulle det inte funka med ex. Excel?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njaa,det jag är ute efter är att jag ska slippa lägga in filmerna i alfabetsordning,den funktionen vill jag att programet gör automatiskt.Det tar ju en väldig tid annars att göra registret om man måste lägga in alla filmer i alfabetsordning,har ju ca 300 filmer att lägga in.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...